среда, 13. новембар 2013.

Miriše post

O sapunima koje Ksenija pravi sam već pisala.
To nisu obični sapuni.
Oni su šareni, nežni, pastelni i jarki i mirišu da se zažmuri i udahne duboko.
Ali, ispred svega toga su pravo kvalitetni. To znači da Ksenija dobro promišlja o svakom sastojku i o njihovom kombinovanju. I bira gde nabavlja.
A koža bude svedok da su te kombinacije veoma dobre. Ona ne ume da kaže: "Jaooo, što je doobar sapun!!!" , ali ume da bude mekana posle toga i da miriše tako da ne možete da odvojite nos od nje.

E, ta naša Ksenija je ponovo poslala jedan paket. Jedan veliki paket za Iv i mene. Moja polovina glasi:
Dva velika, dva mala, dva Yogija, dva radovanja pa na kub!
Prvi put se jesam radovala jako puno, ali ovaj put sam se radovala više, jer sam znala da me čeka mađija. I stvarno bi.

Sapuni, sem što su savršenog mirisa, bili su savršenih boja, kao da su se rodili za moju radionicu! Primećujete?
A u gužvi: specijal! Handmade papir i domaća lavanda. Pa, jao! ♥
Ovaj komad je toliko poseban, da mu se moramo malo više posvetiti. A o tom posvećivanju neki drugi put;)
Do tada veliko hvala Kseniji! Jako sam srećna i mirišem kao kraljica;)

4 коментара:

  1. divno! i hoću i ja da mirišem! i hoću i ja uskoro Kseniju :) Već maštam...

    ОдговориИзбриши
  2. Divno, divno, hvala ti puuuunbo za ovaj paost! drago mi je d auzivas!
    @Maleni mis, uskoro ce sapuni biti dostupni u Beogradu, objavicu sve na blogu.

    ОдговориИзбриши
  3. http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/ Posetite nas blog,inace post je jako cool :)

    ОдговориИзбриши