среда, 3. јул 2013.

Ptičicino novo odelo

Mada je moglo biti i Carevo novo odelo, jer je Ptičica car!

Ko ne zna za Ptičicu, neka hitno klikne na link, ali neka se i vrati ovamo kod mene, ne bi li video ogrlicu.
Jeste, zove se Dragana i savršeno radi svoj posao. Fotografiše. Ima besprekoran senzibilitet, fenomenalan osećaj za kadar, detalj i kompoziciju. Još ako se namesti da pravite svadbu, e tu je tek na svom terenu i kolo vodi! Ne mislim da igra, nego fotografiše. Ona romantična venčanja, što srećemo po internetima i pinterestima..
Samo što je Dragana naša, pa je ponos veći.

Elem, imala sam privilegiju da pravim ogrlicu za nju. Tačnije dve. Ko viri u Instagram, ima predznanje.
Moj prvi zadatak je bio: bež, belo, kanap, srednja, ali podesiva dužina. Prijatno oko vrata i neupadljiv mehanizam. Pa sam spajala lepo i korisno.
Odnosno, kanap i kamenčiće.
Hekleraj i kikicu.
Elementi od žice su takođe bili na spisku.




Sa tehničke strane: mehanizam koji ugađa dužinu.

A primopredaja ogrlice je bila prilika da se malo družimo.. pa smo onda sledeći put ponovile. I verujem da ćemo opet, jer Draganu izgleda poznajem duže nego što mislim, a taj osećaj je lep.

Kako vam se dopada ogrlica?
Jel' da joj stoji?:)


4 коментара:

  1. je l mogu samo jedan detalj da primetim? m? mogu, a?
    onaj deo ogrlice gde su perla od kanapa i perla od zice jedna do druge...kao mali jin i jang...ivadiditicasti jin i jang...order vs. chaos! love it...deluje mi kao brainstorming koji se sredjuje u divan stream of thoughts... (:

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma, kako ti svaki put definišeš neke detalje, pa mi bude potrebno vreme da razmislim, da vidim to iz tvog ugla, pa klimnem glavom.. ma filozofija čitava!:)

      Избриши
  2. Ijaooo ala si me okitila!!! sto ogrlicom sto tekstom <3 A zbog ovog drugog bi se i moja mama zarumenela a nekmoli ja! blush, blush :)
    Hvala draga! :*

    ОдговориИзбриши