понедељак, 8. јул 2013.

Pakovanje za Plamenac

Kada smo pričali o kolekciji minđuša za vilu Plamenac, pomenula sam i pakovanje, ali sam potpuno zaboravila da vam ga i pokažem!
Drage glinene pločice, koje sam pravila samo za njih; samo za minđuše koje se prodaju u vili :)
U glinu sam utisnula slova, a potom sam pločice kombinovala sa kartonom i svojim pečatom.
Sem što sam želela da osmislim originalno pakovanje za ovu priliku, razmišljala sam i o tome da bude praktično za korišćenje, dakle dovoljno brzo i jednostavno, a opet različito i prepoznatljivo.
Pa sam pločice pričvrstila za svaku kesicu, tako da je potrebno samo u njih staviti minđuše, preklopiti i to je to.
A kako bi kesice bile uredne i praktične za odlaganje, na dnu svake sam izbušila rupe, kako bi mogle biti okačene o ekser na zidu.
Pa je lako uzeti kesicu, ubaciti minđuše i pa-pa!

6 коментара: