среда, 26. јун 2013.

Dijamant iz Hong Konga

Nisam previše kmečala da sam u potrazi za gaiwanom, ali oni koji znaju- znaju.
Potraga je trajala i bila je raznovrsna.
Pokušavala sam da objasnim Kinezima.
Ja Kinezu da objasnim šta mu je gaiwan. Ima li potrebe da meni neko objasni šta je čokanjčić? Nema.
Onda sam pokušavala da objasnim našim prodavcima. Nije išlo.
Zatim sam naišla na skupe komade; a potom iz nekih izvora saznala da se gaiwan može naći i za sitne pare. Vuklo me da otvorim novčanik i izlistam novčanice, ali i da tragam za blagom od malo novca a puno vrednosti.
Međutim, sve ukupno- ništa.
Ostavila sam da sačeka.

Iako sam znala da ću ga imati, nikada mi ne bi palo na pamet da će mi ga Nevena kupiti u Hong Kongu. Možete se vratiti još jednom da pročitate prethodnu rečenicu. Ima nestvarnih delova.

Nevena je kuvarica lalica i vodi svoj čarobni blog i isti takav život. Za taj blog i za nju sam od srca pravila i pakovala nakit. I željno čekam dan kada ćemo se upoznati!
Ali da će u svim svojim stvarima na putu iz Hong Konga da misli i o mom gaiwanu- pa stvarno! Još nas pitala, Iv i mene, da li želimo da nam donese. Da li želimo?! Gaiwan iz Hong Konga?! Rekoh DA i padoh u nesvest.

Dok nije došao kurir i probudio me.
Doneo paketić.
 I u njemu, dragi, mali gaiwan. Srce tirkizno!

Sem njega, Nevena je zadenula i jedno pisamce i jednu kesicu gratis;)

U kesici je još jedna kesica. Šta je unutra- pokazaću vam neki sledeći post..
Do tada ću grliti i ljubiti svoj dragi gaiwan. I deo poljubaca slati dragoj lalici:***

8 коментара:

  1. ja ispratih jos onomad odusevljenje na IG, bile ste carobne sve tri, toliko da se uzbudjenje prenelo na mene :) sad jos kad bih znala cemu sluzi gaiwan :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ju, napisala sam bila komentar, pa mi ga progutao blog:)
      Rekoh: biće, biće o primeni, jer gaiwan je jako praktična stvarčica. I draga. I lepa:)

      Избриши
  2. Slatke ste sa tom zaljubljenoscu u caj i sve te pratece asesoare!

    ОдговориИзбриши
  3. Što si ti jedna duša:)
    <3 Jako sam volela što sam donela te gaiwane, vaša sreća me ispunila baš, baš:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam ko je Nevena, ali se sećam kada sam prvi put nabasala na tvoj blog, videh post o crnom čaju i kako voliš PG. A kako sam se u to vreme zabavljala sa jednim Englezom, čvrsto rešim da ti kad odem kupim NAJVEĆE pakovanje i pošaljem ODANDE. Međutim, kako to biva kad se previše sniva, sledeći odlazak sam zaobišla u širokom krugu i ostala u dragoj nam grguravoj zamljici Srbiji.
    I osta ti bez PG-a, a da ni znala nisi. :)))

    P.S. Ako se ikada budem zabavljala sa nekim Japancem, šaljem ti čajeve dva puta nedeljno.

    ОдговориИзбриши