среда, 13. март 2013.

Sapuni i perje

Već neko vreme pratim Ksenijin blog. Ksenija pravi sapune i iz posta u post me sve više izazivala i sve više sam želela da probam neki. Pa sam odlučila da joj predložim da se menjamo.
Ja njoj nešto od mog nakita, ona meni nešto od njenih sapuna.
I pade razmena!;)
Kada je stigla koverta, bila sam mnooogo srećna! Neverovatno je koliko se svaki put obradujem paketićima koji mi stižu, a stižu sve češće i hvala divnim ljudima za to.
Ksenija mi je poslala dva sapuna planski i dva čaja neplanski :)
Moramo prednost dati sapunima: Fresh bamboo i Green Dew.
Osećate kako mirišu?
Osećate li sada?!:)
Divna Ksenija mi je poslala DVA paketa zapravo! Imali smo mali nesporazum oko mog izbora sapuna i pošto je ona zapakovala Fresh bamboo umesto Avokado maslinu, onda mi je odmah poslala paketić sa još sapuna! Eto kako je divna♥ Pa sam onda dobila i Creamy peach i komadić Big blue, da omirišem;)
Ne mogu vam reći koliko dobro mirišu ovi sapuni! To morate da osetite. Da njuškate svaki dan, kao ja:)
Za sada intenzivno koristim Green Dew i obožavam ga! Toliko da nije stigao da se slika dovoljno. Sem što božanstveno miriše, izuzetno je kvalitetan! Koža mi je svedok:)
A ovo sam joj poslala u zamenu. Da leti perje!
Jedan Pokahontas komplet, kako ona kaže;)
I za kraj, da popijemo čaj! Fleur de Cafe, Sencha Cactus & Fig. Sjajan. Volela bih da nabavim još ovog čaja. Svež je, sa blagom aromom.
Dobila sam ga doziranog u kesicama, ali sam malo prosula, da se slika;)

Evo ga. Divan. Ksenija, hvala još jednom!
Kako se vama čini? Sapuni? Perje? Čajić? Jel' da je lepo?:)

21 коментар:

  1. Ne mogu ove sapune, sve bi ih pojela. Pa vidi, izgledaju kao neke lepe kocke sa kokosom. Mnjam! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam toliko oduševljena, a sve mislim kako nisam dovoljno prenela oduševljenje u post! Plus znam koliko je Ksenija posvećena, i da kupuje kvalitetne sastojke. A to se odmah vidi na koži, a ne kao ovi obični sapuni- daj odmah kremu za ruke ili telo. A izgledaju...a mirišu.. haos!:)

      Избриши
  2. Bas ti je mirisan i leprsav post. Da sapuni izgledaju divno ali mi je posebno to sto svedocis da je kvalitetan jer ne volim one koji divno izgledaju i mirishu a samo osushe kozu. Dakle,bravo za sapunicu i perje :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jao, vidi ih kako su lepi, ljubi ih majka! :) Hvala Ivo na ovom divnom prikazu, ja čekam neku naznaku sunca da prošetam moj set. Ovi sapuni će ti taman potrajati do letnjeg susreta! A tada će pasti i neki novi čaj ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Jedva čekam! Ali jedva!;)
    I pripremam se za revanš!

    ОдговориИзбриши
  5. The soaps you received from Ksenija are lovely! We all love her soaps: they are beautiful, gorgeous look and I bet they are great on skin!You are lucky! :)
    Enjoy them!

    ОдговориИзбриши
  6. Imam i ja neke, ja sam trazila uzorke, da bi ih dobila sto vise,tako da uzivam u mirisima non-stop! Neke favorite necu ni koristiti dok mirisu (Ksenija ne ljuti se), ne mogu da se lako pomirim da ih vise necu omirisati!

    ОдговориИзбриши
  7. Gledam Ksenijine sapune u ovom postu i toliko mi je puno srce zato sto sam imala priliku da ih koristim pa mi je tvoje odusevljenje potpuno razumljivo! Zbog predivnog izgleda i mirisa se stvarno odlaze trenutak kada ce se uneti u kupatilo ali onda kada se to desi cini mi se da je uzitak jos veci.
    Zelim takodje da pohvalim tvoj blog, originalnost za DIY, fantastican nakit i fotografije koje su me ostavile bez daha! Samo tako nastavi!Pozdrav, Goca

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooo, Goco, mnogo hvala! Drago mi je da su se ovde javili oni koji takođe imaju iskustva sa Ksenijinim sapunima pa znaju o čemu govorim i potvrđuju kvalitet, što je još važnije.
      Hvala za pohvale, znače mi puno:)

      Избриши
  8. AAaa.. mirišem! :) Volim sapune! I volim Pokahontas, ali stvarno! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ksenijini sapuni su prelepi, kao i tvoj nakit. Ideja da se razmenite je super, jer pravu vrednost toga sto pravimo teze je proceniti u parama nego u zadovoljstvu koje pruza onome ko ga pravi i onome ko ga nosi tj. koristi. Imam dve prijateljice koje sam upoznala preko Interneta i sa kojima radimo nesto slicno, napravili smo svojevrsni "making club" tako da svakih mesec, dva razmenjujemo sitnice koje smo same napravile. Ja pravim sapune i pomalo nakit, prijateljica iz Engleske farba vunu i tekstil, a prijateljica iz Australije strika i hekla. Osecam se kao malo dete kada mi stigne paket

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Razumem tu radost potpuno! To su te male ogrmomne radosti:)
      Dopada mi se taj vaš "making club".

      Избриши