уторак, 13. новембар 2012.

Sto metara šalova

Dragim, dragim prijateljicama sam napravila poklone. Šalovi "heklani" na prste. Kada se razmotaju, odnosno, pre nego se namotaju oko vrata, duuuužina im se meri u metrima. Jednoga dana, kada realizacija DIY (Do It Yourself ili Uradi sam) postova počne, ova tehnika će biti na spisku.
Pre toga, da vam pokažem šalčiće:
Dakle, jedna šargarepica za uz boju kose;)
Jedan vatreno crven, za one sa mnogo energije:)
I čokoladne boje, za praave ljubitelje čokolade!
Upakovala sam u svoje omiljene kese, pa stavila mini štipaljke u odgovarajućim bojama.
Nema zime;)

17 коментара:

  1. Sve ovo si radila na prste !!?
    Svaka cast, a i pre-pre-lepo izgledaju !

    ОдговориИзбриши
  2. Divni su, a mogu da zamislim koliko su meki i topli :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ajoj, jako slatko. Šalovi mi se baš dopadaju, a i pakovanje je simpatično, onako, u stilu. :)

    ОдговориИзбриши
  4. de ti malo požuri s tim DYS postovima, ima nas nestrpljivih! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, uh, potrudiću se! Možeš da zamisliš koliko je planova u mojoj glavi. Treba to sve organizovati:)

      Избриши
  5. Strašna si:)))Ti si već gotova s poklonima za prijateljice, a još ne znam ni što ću! Ideja i šalovi su ti predivni!!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Prekrasni šalovi, prekrasne tople boje za hladne, zimske dane!

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Ivo, gde nabavljaš ove divne kese? Inače, pratim tvoj blog od članka u City Magazine i uživam. Prelep nakit praviš!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej, hvala ti:)
      Kese sam dobila. U lokalnoj radnjici sam pitala gde ih nabavljaju, a oni su mi umesto kontakta dali neku količinu. Kada pronađem dobar izvor, javiću ti, pa da kupimo jedno tonu, da bacamo u vis;)

      Избриши
    2. Ivo, hvala ti na odgovoru. Ako ja saznam gde se mogu kupiti, javljam. :)

      Избриши
  8. odlican blog..drago mi je da sam naisla na njega...:)

    http://fashiontalkwithdaca.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши