понедељак, 23. јул 2012.

Darovi

Dobili smo novi paketić!

Pre nekoliko dana mi se javila Magrit. Magrit je blogerka koja svašta ume da naštrika i nahekla! Njene radove i njen blog možete videti ovde, a njenu Facebook stranicu ovde.
Ranije smo bile u kontaktu različitim povodima. Ovaj put mi se javila, da joj dam adresu, a ona meni - paketić!

A u njemu- malo blago:
Odmah prelazim na najvažnije: baletankice! Male, ovolicne, heklane sa cvetić-dugmićima. Maaalo da porastu nogice, pa obuvamo, da se modiramo;)

Pored toga, dobila sam, kako kaže Magrit: malo materijala iz "Prediva Alisa" za moje kreacije. Čim stignem- kreiram!:)
I za kraj: mirišljavi deo pošiljke. Dva puta po dve kesice čaja. Dve vrste, jedan šumsko voće, a za drugi ću malo bolje da se informišem, pa da pišem o njemu.
Neobične kesice i vrlo neobičan miris. Koristim priliku da pitam Magrit kakvog je tačno sastava čaj, jer nisam uspela sama da procenim.
I još jednom bih da se zahvalim za ovako lepe stvarčice.

Hvala puno!



4 коментара:

  1. Анониман23. јул 2012. 08:58

    Njao :)

    Bas mi je drago da je paketic lepo stigao i da ti se dopada :)

    Caj je Asia Balance, proizvodjaca Rewe, iz Nemacke. Dobila sam ga na poklon, ali mi je mnogo jak, te sam neke kesice stavila i u orman i ladice sa predivom, i opojne su :)
    Sastav je, koliko ja mogu da protumacim nemacki .. djumbir, anis, sladic, kardam?, cimet ... i malo limuna. Kesice su vrlo neobicne, zar ne ?

    ОдговориИзбриши
  2. Jedva čekam taj novi čaj :) Sudeći po sastavu riječ je o Chai Masala-i, ukoliko ne sadrži i crni čaj (onda je samo Chai).
    Kesice su rađene od silikona (ili papira) i predstavljaju novi standard za čajeve u cijelom listu, kako bi se listovi bolje otvorili i dali bolji okus.

    ОдговориИзбриши