субота, 4. фебруар 2012.

Crveno, na bele tufne


Pogledajte šta mi je juče poštar doneo!
Preko brda, preko brega i OVOLIKOG snega, doputovala mi je pošiljka. Ali kakva!

Pre neku nedelju mi se javila jedna mama iz Smedereva, koja sa svojim sinom prati moj blog. Inspirisani tufnastom mušemom, iz posta o čajevima su mi poslali paketić:

Pogledajte tufne! Svaka seckana, pa lepljena. Ručni rad do ručnog rada.. divno.
Dalje: čestitka! Prvo da se obrati pažnja na ovo srculence na vrhu. Onda, jelka, pa štras, pa lepljeno, pa fenomenalno.
Čestitka od devetogodišnjeg Danila. Danilo, HVALA!!
Sticajem okolnosti (problem adrese i sl.), koverta je stigla sa malim zakašnjenjem, ali moja radost je, svejedno bila beskrajna.
I za kraj: tufnaste čarape! Joooj! Crvene tufnaste čarape za mene, hihihi! Presrećna!:)
Gle, kako je sve to slatko!
Razumeli ste koliko me obradovalo sve ovo. Ovakvi gestovi su dokaz da topli i iskreni ljudi postoje i što je još važnije- uče svoju decu tome.

Danilo, Maro, hvala vam još jednom!

9 коментара: